Preview

Sunday, January 31, 2010

selangor vs perlis

tgk bola lagik..
ngan shbat2 beta juga..

game kali ni mmg besh..
nmpk ada persaingan antra dua negeri nie..
FRU pun byk..
cuak gak aku..
penuh gak stadium nie..
berbanding ngan game dlu la..
penuh lagik yg nie..

aku sedyh btol la dgn metallity bdk melayu nie..
time org ngah nyanyi lagu negara ku..
HUNK BOLEH TAK NYANYI BTOL2..
mangkok hayun btol..
kalaw yer pown hunk nk blagak macho dgn pompuan
itu bkn caranya bahalol..
tuh BODOH SANGGAP namanya..
aku cm nak trajang ko keluar dari malaysia ja..
haish...naseb bek sabar aku still ada..
kalaw hunk nk mngata kat pdg..nk mengutuk aku xkisah..nak men2 pown aku xkisah
tp hunk men2 ngan lagu negaraku..
yg tuh xlwak..
aku pantang gila..

haish..
aku syg negara aku..
kalaw hunk xsyg..
boleh blah!

by the way..
game ni seri..
huhu..
tpi besh!
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: