Preview

Friday, July 9, 2010

semester 7

oh my god..
cant u believe it?
aku dah tahun terakhir dah kat unimap..
senior?

nak grad dah..
insyaALLAH tahun depan..2011
kalaw xda pa2 halangan or rintangan..
hmm..

aku still xpcaya..
aku dah 4th yur..
mcm mimpi..
rasa mcm masa berlalu sgt cepat..
aku rasa mcm baru ja aku masok u..
hmm..

tringat balek time aku mula2 masuk u..
bioprocess engineering..
i have no idea what it is..
what does it do..
hahahahaha..trok..
n..aku masa 1st yur dlu..agak lone ranger..
xbcmpur sgt..

lama2..aku mula bergaul..
sakan sungguh..hahahahah..

3 tahun ngan suksis..
akhirnya, abes dah..
tamat..
heheh..1 pengalaman yg menarik bg aku..
sgt2 menarik..
aku dpt cuba mcm2 bnda..
semua bnda yg berkaitan dgn bidang kePOLISan nie..
aku dpt cuba try..
puas la gak..
hehehe..
terima kasih eh smua ahli suksis..
really do appreciate it..

1 tahun aku tinggal bsama arina, atoi, cik2, ngan nani..
then aku kena pindah p blok suksis..
2 tahun aku tinggal ngan dayah, doy, cken, atoi n with intan..
skunk for 1 more year, aku dipindahkan lagik..
kali ni..aku bsama along (dyla), nadia, hanim..ngan dua org lagik housmate yg aku xknl..

fuiiii..
jadual kali ni agak hectic..
penuh dan padat..
damn..hahahaha..
dah lama aku xpegang buku, xbca buku..
mcm na la nk studi nnt..
damnnnnnnn...hahahaha

semoga sem 7 nie..
going to be fun~

semoga~
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: