Preview

Wednesday, September 8, 2010

adoi,ketinggalan

haiyo..sudah lama aku xmenaip kat snie..
rindu plak rasa..
mmg xsempat lah..
cuba try tnya kawan2 aku yang laen..
depa pown akan setuju ngan aku..
HIDUP 4TH YEAR TAK SEINDAH YANG DISANGKA~
damn aku xsuka..
tapi mcm na pown kena tempuh jugak lah..
apa nk dikata..

xbleh kata apa2..
siot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hectic..mmg hectic..
tp aku still remain cool..hahaha..
bkn cool, tp MALAS!!!

tahap malas aku maken critical..
sgt critical..
nk kena cari ubat nie..
i must heal this chronic disease known as LEMBABness MALASiots hahahahaha
or else, i died because of this disease..
pray for me guys..

adoi,
dlm kekalutan 4th year nie..
aku cuba cari tenang aku sekejap..
nk brnafas pown sangkot skunk nie..
haha..serius!!!!

terima kasih tuhan,
aku sudah jumpa tenang aku..
terima kasih kamu~
hehe

sayang kamu,sampai mati~
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: