Preview

Sunday, May 22, 2011

untuk along~

assalamualaikum,
sejenak aku terkenang...
bila detiknya aku mengenali insan bernama Nor Adila Ramlee..
insan yang kekal setia dengan ku susah dan senang
insan yang kekal setia dengan ku kala aku gila meroyan
insan yang kekal setia dengan ku kala aku bukan aku...

wahai Nor Adila Ramlee,
terima kasih untuk setiap detik itu...
terima kasih untuk setaip detik menceriakan hidup aku
terima kasih untuk setiap doa mu
terima kasih untuk semua ilmu yang kita kongsi..
terima kasih untuk setiap suapan kasih dan sayang mu untuk aku
terima kasih untuk semua wahai sahabat,

Ya Allah,
terima kasih kerana pertemukan aku dengan dia..
lindungi dia serta keluarganya dari segenap malapetaka mu,
limpahi dia serta keluarganya dengan segenap rahmat mu...

amin~
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: