Preview

Friday, February 3, 2012

anak abah

selalu ditanya waktu sekolah dulu
siapa hero dalam hidup kita
siapa idola kita
nk jadi macam siapa

hmmmm
dan jawapan aku..
abah saya...

sebab pada aku..
dia abah terbaik
pengorbanan dia sangat besar
perjuangan dia amat dasyat

semua untuk keluarga dia
sanggup dia berpisah dengan isteri
anak-anak
semata-mata mahu cari rezeki yang halal..
mahu anak-anak dia berjaya
mungkin dia mahu anak-anak dia jadi macam dia

aku dulu suka tiru gaya abah aku
muka aku pun macam dia
hehe..
gaya sikat rambut
gaya berpakaian
style dia
cara dia cakap
cara dia makan
cara dia tengok tv
cara dia bersembang
cara dia tidur
hmm...
kalau boleh aku nak jadi sebijik macam abah

nak jadi macam abah
sebab aku anak abah

tapi
maafkan ilya abah
ilya tak daya
ilya tak sehebat abah
ilya tak sepandai abah
ilya lemah
ilya tak kuat

maafkan ilya
tak dapat jadi contoh yang baik
untuk abah
untuk adik-adik
untuk keluarga kita
tapi...

ilya sayang abah
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: