Preview

Sunday, February 21, 2010

out~

today..
aku keluar jln2..
hmm..
n of coz jitra is the place to be..
but i'm not in da mood of gone out actually
but one of my friends insist me to go..
so i'll go..
hmm..
nothing much to do..
nk jimat duit sket pada masa yg sama..
so..
utk breakfast..aku mkn nasik ayam..
kat tmpt so called "Newtown Kopitiam"
hmm..nk kata dia nk tiru oldtown kopitiam tuh pown ada gak..
hmm..nasik ayam dia leyh thn la..RM 4.50
ngan air RM 2.30..
hmm..abes utk BRANCH aku..(breakfast+lunch)
then..melarra tgk wayang..crita start koi 12.45 pm
crita The Wolfman..
mmg besh..
mendebarkan..jantung aku berdegup kencang ja tgk crita tuh..
bkn sbb takot..
byk sgt adegan suspen..
hakhak~

pastuh..
tros karok..
3 lagu ja kali nie..
heheh..
penat nek motor xilang lagik kowt..
adoh..sakit blkg aku..
pas karok..solat jap..then tros pegi alor star..
abg ain nak beli brg..
so..
aku ada ushar hp nie..
nokia E71..
cun gilos~
hahahahaha..bwk2 brtenang ilya..
hunk ingt pak hunk cop duit ka ha????????????
hehe..
pastuh tros balek perlis..

penat..
padahal bukannya buat apa pown..
aku pown xtaw napa~
so..skunk aku nk tidor..

yes!
tido..coz tomorrow..aku kelija!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: