Preview

Tuesday, February 16, 2010

thoughts~

dah lama aku x karang menda2 ngarot kat sni..
life getting very2 busy right now..n byk masa digunakan utk brehat~
hmm..

dunia praktikal aku..
senang hati la..
syukur alhamdulillah..
aku ada kawan..
'adilah che sulaiman...
hehe~
pas nie maybe dia dah buhsan dok ngan aku..
sbb tiap2 ari dah ngadap muka aku..
hmm..byk menda dah kami wat bsama..
aku pulak makin lama makin byk buang tabiat..
dari lama xtgk game bola..
rajen plak pi tgk..
maken byk plak aku bcakap skunk nie..
dari xsuka berjogging..hiking..
rajen plak aku pi berjogging..
rajen plak aku berhiking..
ngan kaka senior ku...kak lin..
memula aku pegi ngan mak nen..
tp..skunk dah tkaq partner..
hmm..

byk crita aku nk kongsi nie..
tp kan..xtaw nk mula dari mana..
adoh..
xpa2..nnt aku ceritakan..
but for now..
aku xda mood nk ngarang~ hahahahahahahaha..
c u some other time then..
thanx for visits ya~

*,* hahahaha
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

2 comments:

~L~ said...

wah....hunk da byk brubah ek.....
x sabo aku nk tgk ape yg 'berubah' kat hang nih....hoho~~~~

~*anak abah*~ said...

apa yg berubah?
adoh la..
hahahaha