Preview

Tuesday, March 3, 2009

kenapa aku sayang dia?

hehe..
malu plak nk citer..
tp xpala..

kamu,
arini..
aku pkai lagik baju yang kamu bagi tuh...
baju kurung tuh..
ala..yang kamu cabar aku pkai tuh..
yang kamu beli dekat kedai kain kat JJ tuh..
huhu..
pink..
tudung tuh sekali...
semua satu pasang,
jarang aku pakai tudung tuh..
tapi kali nie terasa nk pkai plak..
hahahahaha...abes kena perli minah pink..
ada kawan aku nie siap panggil aku "pinky" lagik..
hahaha...
macam yang pernah kamu panggil aku dluw..pinky..
hahahahahahhaa...

tp aku xla secantik yang kamu ckp kowt...
aku biasa ja..xpunya apa2 kelebihan pown..
terima kasih kerana sudi kongsi cinta dan hati kamu dengan aku yang hanya orang biasa nie..
cinta dan hati kamu aku bawa ke mati..
tiada ganti..
sebab aku cinta kamu..
sebab kamu adalah kamu..
dan sebab aku adalah aku..
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

3 comments:

nuridrin said...

hari-hari pon kamu memang manis,
hari ini, merah jambu,
lebih manis.
u know that ilya?
you look so sweet.
lebih manis dari gula.
:)

~*anak abah*~ said...

haha..
thanx

ladylee said...

betul2 kakrin..
setuju sgt..
mmg manis..
tambah dgn senyuman..
jadi manis manis..
hahahaha...