Preview

Thursday, March 26, 2009

my heart..

asek bicara pasal hati saja..
kenapa dgn hati ni..
kenapa hati?
kenapa?



abah dah nak balek..
mak,tikah,yani,e-in..semua dah nk balek..
kenapa sedeyh?
tiap2 hari aku tanya..
tapi masalahnya..hati aku diam saja..
xdak jwpn...
haish..


naseb bek ada mereka2 nie..
semua sekali..semua ceria..
walawpown hati mereka turut sama parah...
slalu boleyh buat aku gembira..
huhu..
mekasyeh kwn2..
kita kena kuat!

ha..
ini utk kamu..
si cinta hati saya..
aku dgr lagu my heart smlm..(tgk masih berkait dgn hati)..hehe..
kita tgk sama2 kan crita tuh..
ingt x?



di sini kau dan aku
terbiasa bersama
menjalani kasih sayang
bahagia ku denganmu
pernahkah kau menguntai
hari paling indah
terukir nama kita berdua

di sini surga kita
bila kita mencintai yg lain
mungkinkah hati ini akan tegar
sebisa mungkin tak akan pernah

sayangku akan hilang
if you love somebody could we be this strong
i willl fight to win, our love will conquer all
wouldn’t risk my love even just one night
our love will stay in my heart...


Sebak sbnrnya nie kamu..
pedih..
huhu...
bila kamu pergi..
hilang tenang aku..
hilang bahagia aku..
hilang semua..
mati semua sekali..

kamu,
aku rindu..
sgt2 rindu..
insyaAllah, kita ketemu nnt..
tenang aku..
bahagia aku..
kamu...

takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: