Preview

Friday, August 21, 2009

ini buat kamu..

bila pertama kali aku berjumpa dgn si kecil ini.
tiada duka yang aku nampak.
hanya sinar gembira.
senyuman manis.
tawa kecilnya.
hunkpa sendiri nampak kan?
(abaikan bdk blkg tuh..heheh..)

si kecil ni kuat.
si kecil ni tabah.
sungguh.
aku xtipo.
berat dugaan Allah utk kamu.
utk Ummi kamu.
utk Ayah kamu.
kuatkan semangat mu pak cik.
mak cik.
semuanya pasti ok.

nyenyak kamu tidor.
bestkan tidor kamu?
semua mslh ilang.
hehehe..
kamu ada mslh kew?
kalaw kak ilya ada peluang..
nk ja kak ilya jadi baby balek..
heheh..
no assignments..
no problems..
nothing..


tapi..
Ya Allah..
robek hati aku bila aku dapat tahu.
kau menderita jantung berlubang.
sebak hati aku bila dengar kamu menangis.
sayu hati aku bila renung dalam2 mata kamu.
hmm...

Ya Allah.
berilah dia peluang Ya Allah.
selamatkan dia dunia akhirat.
kuatkan semangat kamu.
doa aku sentiasa untuk kamu.
dan kami sentiasa di sisi kamu.
always.







takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: