Preview

Friday, August 21, 2009

ini dia buah hati saya

ini izrin aisyah.
adik bongsu aku.
paling manja.(masyaALLAH..tuhan sja yg tahu)..heheh
umor 10 tahun.
nakal tahap maksimum.(mcm aku)
hey dak kecik mata sepet..
KAK ILYA SAYANG KAMU!

ini muhammad hazwan aiman.
sepupu tersayang.
paling buas..(tp cm na pown aku ttp layan)
umor 8 tahun.
suka men bola.(mcm aku)
Hero aku.
penghibur aku.
heheh..
KAK ILYA SAYANG KAMU!

yang nie pulak..
nama dia nurul fatini.
selalu mnjadi mangsa buli aku.heheh..
bdk baek nie..heheh..
aku senang ngan dia..
walaupun aku ngan dia xda pertalian darah.
tapi dia adalah sebahagian dlm idop aku.
umor satu tahun 8 bulan..
suka maen remote control TV..
smpai semua rosak..tuan puteri ni rosakkan..
isk3...
walau bagaimna pown..
KAU TETAP MENJADI PUJAAN HATI KU..
hahaha..
KAK ILYA SAYANG KAMU TINI!

takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: