Preview

Monday, August 10, 2009

J.E.A.L.O.U.S????

kenapa perlu jealous?
aku tak faham..
salahkah aku berkawan?
salahkah aku bergaul dengan orang lain?
salahkah aku punya masa untuk diri aku?
perlu aku ceritakan semua isi hati aku untuk kamu?
semua rahsia besar dan rahsia kecil?
kamu betul-betul mahu tahu siapa aku?
kamu betul-betul mahu kenal aku?
kamu betul-betul sanggup dengar semua cerita sedih dan bahagia aku?

sini aku ceritakan..
dengar ya..
dengar baik-baik..

kamu..
aku hanya insan biasa..
di mata kamu itulah aku..
suka punya ramai sahabat..
bukan satu..

kamu..
bukan senang untuk aku luahkan semua apa yang terbuku dalam hati aku..
bukan semudah itu...
bukan aku tidak mahu ceritakan apa-apa..
bukan aku tidak percayakan kamu..
cuma..aku memang begitu..
aku lebih suka simpan sendiri..
bukan hanya kamu..
dengan orang tua ku pun belum tentu terluah semua..
nenda tercinta pun belum tentu dapat aku ceritakan semua..
sebab aku pegang istilah ni..
"BIAR AKU MERANA SENDIRIAN"

kamu boleh katakan aku pentingkan diri sendiri..
kamu boleh katakan aku sombong..
kamu boleh katakan aku lupa kawan..
aku memang lupa..
tak mengapa..
aku terima..
kerana aku sedar aku siapa..
tidak sebaik kamu..
tidak setertib kamu..
kan?

jelas..
aku bukan yang terbaik untuk kamu..
jangan harapkan apa-apa dari aku..
sebab aku hanya bagi kamu racun..
kan?

aku jahat..
aku memang jahat..
sudah..
tinggalkan aku dengan dunia aku..
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: