Preview

Saturday, November 28, 2009

izinkan aku

izinkan aku simpan.
secebis cinta mu.
walaupun bukan semuanya untuk aku.

hadir kasih dan sayang kamu.
betul-betul bahagiakan hati aku.
lapang rasa hati dunia aku.
lapang selapang-lapangnya.

kau boleh dengar degupan jantung aku.
berdegup pantas.laju sungguh.

memang betul.
aku dengar macam-macam quote..
antaranya..

"love's make u fly, it gave u wing's n make u fly"

madah-madah dari bait-bait lagu..

"Love can be a many splendid thing
Can't deny the joy it brings
A dozen roses
Diamond rings
Dreams for sale
And fairy tales
It'll make you hear a symphony
And you'll just want the world to see
But like a drug that makes you blind
It'll fool you every time"

wahai lah hati,
wahai lah chenta,
aku rela berkorban demi dia.
demi cinta aku untuk Dia.
aku bahagia lihat kamu bahagia.
walaupun kamu bukan milik aku.
aku bahagia untuk kamu.

takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: