Preview

Sunday, November 29, 2009

sem 5 tahun 2

heheh~
baru ada mood nk bercerita..
pa ja yang aku wat sem nie..
sem nie?
aduyai..dah student tahun 3 dah weyh!
sudah tua.. tidak!!!!!!
LI plak sem depan..
adeh..

awal2 lagik aku dah xdop smngt..
mna ilang ntah..
awal2 dah kena pilih subjek utk sem nie..
sama ada nk amek statistik or simulation..
aku xbrapa suka sgt ngan kerja ngan software2 nieh..
so, aku pilih statistik..
alhamdulillah..
mmg seswai..
kapla pown xpening sgt..

sem nie,
hmm...aku plg mls sem nie..
aku dah siap target pointer aku nk dpt brapa..
hahaha..
2.70..
ada ka ptot..
kalaw dah usaha..
byk ni ja la dpt...
xpa..
tgk ja lah takat mana kudrat aku ada..
takat tuh la aku usaha..
ampunkan patik ya abah, mak..
hampakan abah ngan mak..
tok,cik.
adek2 ku, jgn la ikot jejak lgkh kakak hunk nie..
pemalas ya ampun!
hahahah..

sem nie aku dpt hadiah..
motor..
hahah..
nouvo s..
so..
meronggeng la aku tiap waktu..
tiap mlm..
haish..
pa nk jadi nieh!
studi makin hari makin malas..
waduh pak..gimana nie?
buku haram 1 pown aku xbeli..
based on lecture notes ja?
btol2 brani mati!
hahahahaha...
*skunk ni ada terdetik rsa nyesal*

ada byk event gak aku ngan bdk2 nie..
ngan GBS..
shopping raya,
sahur KFC & hijau,
bercuti d legong..
karok exam..
farewell BBQ..
mcm2 lagik..
sem nie pown aku byk lepak jitra..
karok ngan abg ain ngan kak lin..heheh~
melara ja kheja..
mekasyeh la eh yg diatas..
ceriakan hari2 aku..

masalah pown bertimbun gak sem nie.
adeh..
xselesai pown..
aku biar jerk..
lagik serabot pikir pasal LI..
aku diantara yg terakhir gak dpt..
seswai ngan pointer aku la..
padan muka..
sapa swuh mls..hahah
tapi xpalah..
alhamdulillah..
kilang gula felda perlis tmptnya..
xkemana lah aku...
heheh~

suksis?
huish..
last sem..
aku pegang jwtn nie..
xmaw dah..
korunk nyer turn lak eh junior2 ku..
slmt berkhidmat..

haa..
aku start exam 4 november..
bderet gak la paper aku memula..
4,5,6 november..haha..maw pecah kapla..
then gap..13,17 & 19 november..
gilos2..
sewel sekejap aku..

byk kejadian sedih sbnrnya..
tp xpyhla citer..
aku dah delete dlm memori aku nie..
tggl yg epi2 jer..

aku g sedim 22,23 november..
besh!
mandi,mandi,mandi dan mandi ja kheja!
hahaha..

pastuh 24,25 november..
lwtn ngan suksis plak..
dr perlis, shoot g penang..
lwtn ke polis marin..
lepak smpai mlm..
baru shoot g KL..
g markas SMART ngan Unit Udara..
besh la..
walawpun penat yg teramat sgt..
aku enjoy..
memandangkan ini lwtn last aku ngan suksis...
aku sgt2 enjoy!

then, 26 november..
aku pulang ke pangkuan keluarga..
di pulau pinang..

tggal awal disember..
aku start LI..
tidak!!!!!
scary!!!!!








takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

2 comments:

am said...

haish !
pesal la malas sgt ni .
mybe ko byk mkn daging kot.
haha .xpa .pktkal ni .buat la baik2
ok !

~*anak abah*~ said...

hoh..
ya ka? makan daging jd mls eh..
aku ngah berusaha menjadi rajen lah nie...
doakan la eh..
mekasyeh~