Preview

Saturday, December 4, 2010

mereka penting~


terpenting
pembakar semangat
pemberi semangat
pengukir senyuman
pendengar setia

sentiasa ada
dikala dibawah
dikala diatas
dikala gelak
dikala sedih

maafkan aku
menyusahkan kamu
maafkan aku
membebankan kamu
maafkan aku

i'm sorry~

ENGKAU TIBA BAGAIKAN PELANGI
TAK BERCAHAYA NAMUN KAU BERSERI
TAPI CUKUP MENGHIBURKAN HATI INI

ALONG,
terima kasih untuk segala-galanya
terima kasih kerana sentiasa ada untuk aku
bimbing aku..
kuatkan aku..
aku sayang hunk..
semoga ALLAH rahmati kamu~
sentiasa..

ZOLLA,
terima kasih sebab sentiasa hiburkan aku
terima kasih kerana buat aku ketawa..
aku doakan kebahgiaan melimpah ruah untuk hunk..
dunia akhirat..

RYE,
terima kasih kerana sentiasa teman aku..
terima kasih untuk masa kamu..
terima kasih untuk layanan kamu..
manja kamu..
hiburkan aku..
terima kasih..

kalian yang terbaek..
aku sayang kalian..

ya allah..
mereka ini sahabat aku..
rahmati mereka ya allah..


amin ya rabbal a'lamin


takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: