Preview

Wednesday, January 11, 2012

bring back those memories

hahahaha...
tetiba teringat masa kecik2
hidup tanpa masalah
freedom of mind

masa tuh nk berkawan ngan sapa pown boleyh
xda masalah
pompuan ka, laki ka...
selamba ja maen ligan2..
maen masak2 jarang sekali...
hahahaha...

masa kecik2..
kat sekolah rendah..
aku mula sekolah kat sekolah rendah sungai petani
ada jugak buat kawan
ramai la jugak kowt
tapi aku rapat dengan anak cikgu
cikgu rohaya nama dia..
hehe..nama anak dia hafizuddin..
olrait la jugak budak nie..
xtaw pi mna dah dia la nie..
kami kawan smpai la aku kena pindah...
abah aku kena transfer pi selangor..
n..aku sekolah dekat sekolah rendah seafield 3,
n aku rasa aku xbuat kawan langsung..
sebab aku sekolah setahun ja kat situ
heheh..ada la sejarah xbest sket kat situ..
lagipown aku mmg xda hati nk studi kat situ..
jauh dari syurga aku..heheh..
tok..

hmm..pastuh pindah penang balek..
aku sekolah kat sekolah rendah sungai ara...
sekolah yg mmbentuk masa depan aku..
sampai tahap nie..

seronok jadi budak sekolah rendah nie..
kalaw la boleyh patah balek..nk ja aku jadi budak darjah 1 balek
mengenangkan memori nie,
aku terpikiaq la jugak..
sabaq betoi cikgu-cikgu nie melayan karenah anak2 murid yang macam2 jenis
ada jugak yang garang
ada jugak yang baek2 ja
hmm..
aku paling tak boleyh lupa..
cubitan di perot, hadiah cikgu aku bg..
sbb xbuat kerja sekolah..
lebammmmmm....
tapi cubitan tuh la yang menjadikan aku sekarang
terima kasih kepada cikgu tersebut..
heheh...

haish la...
kepada bebudak sekolah aku dluw..
aku doakan semua berjaya dunia akhirat...

haaa...
kerja2 baek..
and have a great life........
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: