Preview

Wednesday, May 27, 2009

~*HuTaN wAr*~

yey!
alhamdulillah..
abes dah lthn hutan..
rekod pacat..sekor!
rekod nyamuk..byk!
hahaha...

yg penting dah abes!
tp kan..aku xbrapa suka sgt kem kali nie..
ntah..xpuas..cm xbesh la..
maybe sbb gabung ngan JULIET kowt..
aku memula xkesah pown..
asal hunkpa xkaco hidup aku dah la..
tp..
hunkpa kaco gak idop aku kan?
tp bukan semua la..
cuma segelintir jerp..
ada la 2,3 makhluk nie..TERLAMPAU KURANG AJAQ!
tggu ja la penangan dari aku..
siap la hunk..

overall..aku rasa kem nie..biasa ja la..
besh pown besh..
xbesh pown xbesh..
maybe nie..kursus last suksis aku..
pas nie..tauliah!
yey!

hmm..last skali..
upacara penyerahan sijil utk smua anggota suksis..
Dato' KP Perlis yg serah kan sendiri..
bru la aku rasa cm smngt skit..
hahahah..
tp ada gak la cuak..
dia salam n genggam tgn aku kuat sgt..
hahaha..
abes aku lupa step..hahaha..
naseb bek xkantoi..

apa2 pown..
weyh!
kursus kita dah abes weyh!
hahahahahahahhahaha...

NEXT : Tauliah SUKSiS @ UPM
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: