Preview

Tuesday, May 12, 2009

wah..letih

semalam koperal hashim n da geng mai bg briefing pasai revolver Smith n Wilson. M-16 ngan pistol terbaru PDRM pakai, hmm..pa ntah nama dia...ha WALTHER..siri apa aku pown xtaw..

dgr depa nie cakap..alahai..ngantok gilos! tersengguk-sengguk aku. hahaha..brapa kali sentap aku pown xtaw..

then arini, mula la acara menembaknya. memula skuad 2007 tembak M-16. Walawpown aku dah penah tembak sekali dluw..tp aku still ketaq..hahaha..tp alhamdulillah la..ok..hahaha..

then, lepas M-16. tembak pakai revolver plak. haaaa yang nie aku lemah. hahahah. memula aku dpt 25 jerp. hampeh!

pastuh..sarjan aku swuh aku repeat lagik.dia taw aku leyh wat lagik bgus dari tuh. hahaha..aku dgn xikhlasnya try lagik. kali ni, aku ada coach..coach aku, hahaha..Al - ustad Akrami..hahahahah..

beliau byk tlg aku. hahah..maceh ek ustad. dari 20 bullet, 19 masok kena sasaran. 1 ja miss. markah keseluruhan 86 hahaha..peningkatan2..hahaha...epi gak la..puas skit..

pastuh, dah pghujung acara. sarjan aku pun umumkan juara2 mnembak nie ha..yang aku taw skuad 2007 ja la..yang junior aku xtaw pown haha..

tahniah kepada mereka2 nie..semoga sok dpt lagik tinggi..

1. Mr.Kay (100 markah)
2. Rurynee (98 markah)
3. Zulfadli (96 markah)

sok, Walther plak..hmmm...hahahahahahahah
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: