Preview

Thursday, May 14, 2009

jahanam!

oi pak guard..
sesuka hati je ko nek atas ek?
ko ingt apa?
BODOH GILA!

aku tau aku slh..
kami tau kami slh..
wat bsing segala..
TP KO XDE HAK NEK BLOK POMPUAN N BUKAK PINTU UMAH KITORANG!

kalaw ko nak nek pown, bg la warning dluw ke apa..
bg kitorang pkai tudung dluw ke apa..
jerit dari bwh nk nek ke apa..
nie ko men naek jerp..
JAHANAM BTOL!

ada je kot mak guard tuh..
swuh la dia naek..
ko xpyh..
apa guna ada dia..
xphm aku..

xpa..
aku kasi can..
haha..
ko mmg kan pak guard..
time org len wat bsing..
dating kat bwh smpai 3-4 pg..ko xnk kaco kan..

ye la..
kami kan suksis..
kene jaga disiplin..
tp kami pown manusia biasa gak..
xpela..
pas nie..aku dok diam2..
biar puas hati korunk..
hahaha..

-the end-
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: