Preview

Saturday, June 11, 2011

biar diam begini

terseksa sebenarnya
mahu aku luahkan pada siapa
tapi
kalau aku luahkan pun
faham kah mereka?
lebih baik diam saja

apa yang kau mahu lagi?
sudah cukup bukan segala bekal dia berikan
kau boleh usahakan sendiri bukan?
kau masih punya kudrat
kau masih punya kekuatan

tapi fizikalnya memang aku ada
dalam hati rasanya sudah rapuh
hancur semuanya

mahu tidak kau dengar?
hati aku hancur
seluruhnya hancur
sangat hancur
aku juga seperti mereka
bezanya mereka lebih sempurna fizikalnya
lenggok badan yang cantik
aur wajah yang indah dipandang

tapi layanannya berbeza
aku jauh lebih teruk dimata mereka
tapi tak mengapa
mereka bukan siapa-siapa
ada juga darahnya

buat apa mahu didengki
buat apa mahu di maki
biar diam begini

biarlah begini
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe