Preview

Tuesday, December 30, 2008

5 JANUARI 2007

tarikh yg ku bawa ke mana2...
sntiasa mekar dlm hati...
5 Januari 2007...
tarikh trindah utk aku..
aku sntiasa tggu tarikh nie dtg...
wlawpown kamu sudah xda di sisi aku...
kamu...
aku nk kongsi dgn mereka nie...
cm na kamu corak kn idop aku...
boleyh kan kamu?

saat kamu dtg...ati aku beku..
tp kamu...
aku tumpas dgn kamu...
hgga skunk...ati aku maseh mnjadi milik kamu...
dan cinta aku maseh lagi hnya milik kamu...

kamu ingt lagik x...
lagu tercipta utkku?
yg kamu nyanyikan utk aku...

hmm...
menatap indahnya senyuman di wajahmu...
mmbuat ku trdiam dan terpaku
mngerti akan hadirnya cinta trindah...
saat kau peluk mesra tbuhku..
byk kta yg xmmpu ku ungkapkan kepada dirimu...
aku ingin slalu...
hadir dan temani aku...
di setiap langkah...
yg meyakini ku...
kau trcipta utk ku...
spnjang idup ku....
meski waktu akan mampu...
memanggil seru raga ku...
ku ingin kau tahu...
ku slalu milikmu...
yg mencintai mu...

aku pown xtaw...
bila dan bgaimana...
ati aku mngukir nama kamu...
jelas dan terang...
ati aku mndambakan kamu...
aku tidak pasti ttg kamu..
tp aku tidak bersuara...
wlawpown sbnrnya...
aku sntiasa mahu kamu ada dgn aku...
huhu...aku diam sja...
lama aku diam...kamu pown diam...
kita kwn...
keluar bsama...
mkn brsama..
studi bsama..
bcuti bsama...
byk tmpt kita p brsama kan?

kamu unik...
kamu suka mndgr...
aku suka tuh...
aku ckp la apa pown...yg merepek pown...
kamu dgr...teliti sekali...
kamu sntiasa ada dgn aku...
suka..senang...sedeyh..duka...
suma kamu tahu...

saat kamu bilang pada aku...
"HATI AKU HANG CURIK.."
bhgianya...bukan kepalang!
bgai semesta ni aku yg punya...
senyuman ketika itu...
tidak mungkin boleyh trukir kmbali macam dluw...
senyuman itu hnya utk kamu..
kerna kamu yg ukirnya di ati aku...
dan hasilnya...trungkap di wajah aku..

5 januari 2007...
ati aku mnjadi milik kamu...
sblom tarikh ini lagik ati aku mmg milik kamu..
mmg milik kamu...
kamu...tarikh itu akan dtg lagik...
aku akan sntiasa tggu...
wlawpown kamu jauh dari aku...
jauh dari aku...
cinta kamu sntiasa ada dlm ati aku...
aku kunci cinta kamu di situ...

5 januari akan dtg lagi...
aku teguh bdiri kat sni...
mgimbau kenangan kamu dan aku...
idop hanya dlm kenangan kamu....
cinta yg kamu beri utk aku...
syg kamu utk aku..
HATI YG AKU CURIK DARI KAMU...


p/s,
AKU SYG KAMU...
AKU CINTA KAMU...


takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: