Preview

Wednesday, December 31, 2008

abah sedeyh?

"tukar la lagu tuh...abah sedeyh.."
abah sedeyh?
abah sedeyh dgr lagu tuh?
knapa bah?

HANYA KAU YANG MAMPU..aizat...
abah aku sedeyh dgr lagu tuh?

Harusnya xkan kubiarkan engkau pergi..
mmbuat ku terpuruk rasa ingin mati...
derita yg mnjerat kapan akan berakhir..
hanya engkau yg mampu taklukkan hatiku..
verse nie yg wat dia sedeyh...
huhu...aku pown xtaw napa...

lagu ni...
hanya kau yg mampu nie...
aku jadikan caller ringtone..
so..bila dia kol aku...dia dgr la verse nie...
dia swuh aku tukaq lagu len...
sbb dia sedeyh dgr..
huhu...

aku tnya knapa dia sedeyh?
dia jwb..
"lagu tu utk abah ka?"
aku trdiam...
"knapa abah ckp cm tu?"
dia diam skjap...
"Xda pa2 lah..sja ja ckp cm tuh...ok lah..abah ada meeting..abah kol lagi nnt ok?"
aku taw...dia rsa bsalah...
tggl aku kat sni...tnpa abah..tanpa mak...tanpa adek2 aku..
aku taw tggungjwb dia...
aku phm tugas dia...

abah..I'm happy as long as you happy...
dun worry bout me..
i'm a big gurl now...dun worry...

and abah...

I'm always gonna be ur little gurl...
hehe...
shhh...it's a secret...dun tell anyone...hehe
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: