Preview

Thursday, December 11, 2008

asek carik aku ja...haish..

awat asek carik aku ja nieh...
penat pown ada...
xlrt dah nieh...
kalaw boleyh,
jgn la carik aku lagik dah...
xckop lagik kew?
haduh...
hmmm...bkn nya aku swuh carik org len...
x...aku...dah xlrt...
lepas selesai 1...dtg 1...
mslhnya...kdg2 lom slesai lagik...ko dah dtg carik aku...
btimbun dah skunk...
mnggunung dah...
kalah gunung everest tuh...
bila ntah nak aku gondolkan suma..
haish...

tp kalaw idop tanpa ko...xbesh ar idop...
tp...
tp...
tp...
aku xlrt ar...
sungguh...
leyh gila oooo.....
aku xlrt dah men ligan2 ngan ko...
aku xlrt dah men smbunyi2 ngan ko...
asal aku lari smbunyi jerp...ko mesti dapat carik aku..
ko mesti dpat kejar aku...
waaaaaaa...ko xpnt kew?
aku penat ooo....
penat weyh penat...

cian la kat aku...
tp xpa la...
lumrah idop...
qada' dan qadar allah..
aku sggop bdepan ngan ko...
aku lwn ko...
tp kdg2 aku lari...
sbb aku xtaw nk wat apa dah...

haish la bnda yg bnama masalah...
problem2...
ko xkn pnh buhsan kan?

xpa..
aku kebalkan hati aku...
mai carik aku...
mai ar...
aku tggu...

mai la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: