Preview

Thursday, December 4, 2008

back again..

hmmm...haish...syg toi..
mcm mna aku leyh lupa passwurd aku..
adoi la...skunk...i have to start all over again...yikes..
but its ok..
aku xdak bnda nk wat pown...so...
meh nk citer suma balek...
tp nk start dari mna?

haish..byk sgt nie..
hah!
aku dak penang...lahir kat glugoq...tp aku bkn anak mami...
bkn ek...haha...
org biasa..nuthing spesel..

aku pown xpndai bmadah...xpndai nyusun kata2 bg sedap..
blog nie...tmpat aku ngadu..eppi kew x, sedeyh kew x, pa2 ja lah...
snie tmpat aku ngadu...

weyh..kwn2...aku buhsan ar cuti nie...xpa..
skunk msa utk lyn TV n Movie byk2...
wahahahahahahahaha....

kwn2....kita nk masok sem 4 dah nie...
cepatnya masa blalu..
kita da lagik 4 sem ja bsama...
tolak LI lagik..tggl la 3 sem...lepas nie..
suma bwk haluan masing2...
hmmm.....bila tiba masa tu...ingt2 la kat aku nie...
aku doakan suma bjaya...amin...
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: