Preview

Friday, December 12, 2008

Kamu tahu, aku rindu?

2,3 hari nie..
aku maken rindu kamu..
dlm mimpi pown ada kamu....

kamu...
kamu ingt lagi x cm na kita jumpa...
hmm...lawak2..hahahahaha
kalaw cm tuh...
toi la kn org tua2 ckp...
jgn benci sgt....nnt tkaq jadi syg...
dluw aku bnci...
skunk aku syg sgt2....
syg sgt2...

kamu slalu saketkan ati aku kan?
ada sja bnda yg kamu nk wat aku saket ati...
kalaw aku xdak sabar tym tuh...
mmg trok la kamu kena...
ada ka ptot kamu pnggil aku dugong?
tp sbb dugong tuh la...
jadi kamu dan aku...
hahahahahahahahahaha....
xleyh blah ayat...poyo gilerr..

aku ingt lagik..
nota kecik yg kamu anta kat aku...
"aku minta maaf"
itu aja..
tp...aku taw...
kamu ikhlas...

kita jrg jumpa kan syg?
xmaw org len taw konon..
hahahaha...
tp mmg org xtaw kan syg?
kita pergi jauh2...
lari dari smua org...
bajet mcm artis plak...
hahahahahaha....
putrajaya....genting highlands....time square....KLCC...
kamu ingt lagik x syg?
sapa takot nek corkscrew?
tuh la...blagak sgt...
tgk sapa yg muntah?
hahahahahaha...
aku xkn lupa...
smpai bila2...
bsama kamu adalah 1 kenangan yg xmgkin aku lupakan...
tak akan...
huhu...

syg..
wlawpown kamu dah pegi jaoh...
kamu ttp dkat d ati aku...
aku rindu kamu...
dan aku tetap akan syg kamu...

doa aku...
kau bhgialah di smping Dia yg maha Esa...
aku hanya mampu berdoa utk kamu...
Ya Allah...
kau selamatkan lah dia Ya Allah..
tempatkn dia bsama org2 yg beriman Ya Allah...
bhgiakan dia Ya Allah...
aku mohon Ya Allah...
Kau ampunkan dosa2 nya Ya Allah...
sesungguhnya Ya Allah..Engkau lah Maha Pengampun..lg Maha Penyayang...
Amin...
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: