Preview

Thursday, December 4, 2008

utk kamu...

kamu...
kamu masih ada di sni...
xpnh hilang lagi..
kaseh kamu...xpnh luntur...
sedikit pown tidak...

dan aku mmg rindu kamu..
kamu tau,
aku dtg jenguk kamu...
di medan cinta kita...di puncak putrajaya...
masjid merah semarak lagik rindu aku pada kamu...
ya...aku rindu kamu!
kamu dgr x?
AKU RINDU KAMU!!!!!

ikan2, kura2 masih di situ...kamu ingt lagi x?
kita bertenggek di situ dari pagi hngga lah mlm..
mcm2 crita aku dgr dari kamu...
kamu...aku sudah gila...
aku gilakan kamu...aku sgt2 gilakan kamu...
stiap cerok putrajaya buat aku sebak..
dan mmg air mata aku menitis...
puas aku thn..tp xmmpu...
aku syg kamu...maseh sygkan kamu...

kamu yg tgglkan aku...
tp xpa...Dia lagik syg kan kamu...aku trima..
wlawpown aku sgt brharap kamu ada di sni..
menemani hari2 aku...

penatlah kamu...
aku cuba MEM"BUSY"KAN diri..
so that I WONT MISSED U dis much...
but I DO...I STILL DO MISSED U...

kamu..nk taw x?
skunk nie...ada 1 kwn sya nie..mcm kamu...
perangai dia...perwatakan dia...cara dia gelak...marah..merajuk..makan..minum...melawak..
sumanya sama mcm kamu...trubat juga hati aku..
tp dia bkn kamu...

aku takot dia slh phm...
aku trlalu rindukan kamu..hinggakan dia, aku jadikan kamu...
bodohkan aku?
knapa cpt sgt kamu pergi...tggl aku..tggl ibu? tggl abah?
sabar,
DIA lebeyh sygkan kamu kan...
aku hanya mampu brdoa utk kamu...
asalkn kamu bahagia di sana..sudah cukup utk aku....

dan utk dia yg mcm kamu,
maafkan aku...aku hnya rindukan dia....
maafkan aku...
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: