Preview

Monday, February 9, 2009

aku tanya hati...

buhsan toi kelas TITAS nie...
nk focus pown xdak mood..
so aku pown mula la menconteng kertas nie...

hmm...
pelik toi..
rasa cm sedeyh plak ari nie..
xtaw la napa...
aku pown tnya la hati...

kenapa hati?
sakit?
penat?
letih ka?

hati pown jawab..
"xtaw"
"xpenat,tapi letih!"
"MUAK!"
"SAKIT! PEDIH!"

bengong?
aku tnya lagi..

"YEP, BENGONG!"
hati jwb..

aku pown pujuk..

dah la tuh...
diam la dlu...
jgn nyusahkan org...
xbaek..
nnt org xsuka..
simpan la dulu hati...
sakit ek?

hati jwb..
"sakit sgt..."
"tp...."
"xpa..xkesah lah.."
"dah biasa"

hmmm...
sayang hati...
diam dulu...sikit ja lagi...
sekejap saja lagi...
nnt ilang la...kan?
sabar ya hati...
penghujung mu hampir tiba...
sabar ya hati...

dan aku dgr..
hati aku menangis...

ehh...
sejak bila plak hunk nie minat sastera wahai ilya?
makin pelik!
hahahahahahahha...

p/s,
"I'm lost n broken. Hopeless n lonely. Smiling on the outside, and hurt beneath my skin. My eyes are fading.My soul is bleeding.I'll try to make it seems okay, but my faith is wearing thin."
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

6 comments:

oToUsAN~ said...

wah...
seeing ur post,
makes me wanna speak with my heart osso...
adoi... mesti byk je hati nak ckp kat aku....
ilya,
relaks...
hati itu perlukan ketenangan juga..
pergilah bergembira buat sementara waktu...
tenangkan ia....

~*anak abah*~ said...

try la sekali...
mcm2 hati nk luahkn kat hunk...
yg xterluah..akan terluah..
lyn ja...
huhu...
biaq smpai menangis..
nie pown satu kaedah rawatan..

Anonymous said...

ilya...
kita dlm kasut yg sama...
translation - we're in the same shoe...
En. Hati sakit sgt...
tenat...
tp tpksa korban juga...
maybe keterlaluan ak tny...
tp berbaloika kita terluka sebab org lain??
confuse2

~*anak abah*~ said...

terpulang pada individu tuh jugak...
pd pendpt aku la..
aku rela ja korbankan...
sbb aku pcaya..
satu ari nnt..
tuhan akan bg kita penawar yg berlipat ganda punya manis...
n kita akan rsa...xrugi pown kita berkorban..
kalaw rsa mcm xthn sgt dah..
carik masa or space utk diri sndri..
tnya diri sndri..tnya hati...
pujuk dia..
xrugi randy...berbaloi..
sbb aku percaya akan ada penawar n kemanisan coming ur way...
huhu..
it's just the matter of TIME..n sabar..huhu...

oToUsAN~ said...

yurp..
percaya akan kaedah ituh..
which what i'm doing now...
it works...
hati mmg perlu masa utk tenang...
pperlu masa utk kita bersama dgn "nya"...

~*anak abah*~ said...

oo yeah..
btol tuh otousan...