Preview

Saturday, February 14, 2009

pengakuan hati berdarah

Naik dan turun,
ada manis, ada pahit,
ada suka, ada duka,
tapi,
pahit aku...
xsama dgn pahit kau,
tapi,
sakit aku...
xsama dgn sakit kau,
walaupun waktu suka ku, kau selalu ada..
walaupun waktu sedih ku, kau selalu ada..
tapi..
hakikat rasa hanya aku yang rasa,
hanya aku yang tahu,
bukan maksud ku, kau xtahu..
tapi,
rasa ini,xmungkin kau tahu...
dan aku akan simpan rasa ini,,
biar pedih mana sekalipun..
biar sakit mana sekalipun...
aku akan telan sendiri...

terima kasih kerana kau sanggup pinjamkan telinga mu untuk aku..
terima kasih kerana kau berikan bahu mu untuk aku menangis..
terima kasih kerana tawamu, buat hari-hari ku indah sentiasa...
terima kasih kerana persahabatan mu, buat aku merasa aku bukan seorang diri disini..
terima kasih...
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: