Preview

Friday, February 6, 2009

burung mengamok?

lokasi: blok suksis perempuan
masa: 1.15 am..
tarikh: 6/2/2009

mangsa pertama diserang:
zzZzz (bukan nama sebenar)

Mangsa Kedua:
Lila_Micky_YooChun (bukan nama sebenar)

Mangsa Ketiga:
Tidak mahu nama dipamerkan..

Jam 1.15 a.m..aku dipanggil tlg mereka..
pada mulanya...burung tersebut tidak menunjukkan apa2 respon..
maseh lagik innocent.. tiada tanda2 mahu mengamok atau sbgainya..
pada mulanya..Lila_Micky_Yoochun..membelai burung tersebut dgn penuh kasih syg..
"burung tuh nampak sakit" kata Lila_Micky_YoocHun..
tp..slpas mendapat tahu dari sorang bdk laki..burung tuh boleh patok mata orang..
dorunk pown tkot..then dorunk pown leps la burung tuh...
tetiba ja..burung tuh mengamok...(mmg pelik)..mcm kena rasok pown ada masa aku tgk...
mmg garang...
aku pown xtaw nk wat pa..
kebetulan plak..ada dawai besi aku simpan utk projek i aku..
benda tuh la aku guna kurung burung tuh..so dat dia xdapat la serang org yg dekat ngan dia..
pastuh..disebabkan aku xbrani nk pegang and lepas kan burung tuh jaoh2...
aku pown dptkan bantuan hero2 suksis..
hahahahahahaha....
tepon kawan aku dia dah lena..(awai gila) sorry ek bro...hahaha
pastuh tepon plak kawan aku lagik sorang..
naseb bek dia xtido lagik..dia pown anta la bala tentera dia..
senang gila dorunk tgkap burung tuh..haish..
hahahaha...
By the way..
thanx ek..KAy+TeRLo+LokMAn..
huhue..
jasa korunk dikenang!
hahahahahahaha...
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

2 comments:

Anonymous said...

perluka??
kalo ak cakap zatil n lila bukan nama sebenar bole?
(rofl)
muahaha!!!

~*anak abah*~ said...

hahahahahha....
aku sja ja lah..
nk bg nama glamor...