Preview

Tuesday, February 10, 2009

huhu..aku jeles..

first of all..
aku nk ucapkan terima kaseh utk along..
sbb sudi ajak aku pi umah dia..
mkn2..hehehe...
malu nie...xtaw nk habaq..
tp dah ayah hunk masak sedap..
rugi la aku xpi..
huhu..

bila tgk situasi tuh..
aku jadi cm jeles...
aku xpnh ada situasi cm tuh kat umah..
huhu..

abah busy..
mna sempat dia nk masok dapor..
hehehe...
gpown,abah aku mmg xreti masak..
hahahahahahahah...

mak kalaw masak mmg superb la....
semua sedap...
cuma masanya ja terbatas..huhu..
xsempat..

tp xpa..
aku phm keadaan depa..
n aku trima seadanya...
aku dah biasa..
asalkn mak ngan abah eppi..
anak mak ngan abah ni pown eppi..
kami berempat nie eppi...

xpa2..
janji..aku dpt gak rsa situasi tuh..
wlawpown bukan ngan parents aku..
tp..aku dpt gak la rsa..
mekasyeh ek pak cik n mak cik..


hmmm...
besh gak ek..
whole phamily masak kat dapor..
1 pngalaman yg aku akan ingt sampai mati..
terpahat kat jiwa nie..

best la jadi hunk along...
best...
huhuhu...

aku janji..
pas nie..
aku plak nk jadi chef kat umah...
nk ajar abah aku msak..hahahaha...
nk turunkan ilmu pak cik ramlee...
hehehe...
boleyh eh pak cik..
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: