Preview

Thursday, February 12, 2009

kak ilya pown rindu gak!

hai izrin aisyah!
hehehe..rindu la kat e-in...
kenapa xon9 dah kat friendster?
e-in busy ek?
tp xpa..
terubat gak rindu kak ilya bila e-in tepon semalam..
dgr sora e-in pown jadilah..wlawpown sat ja e-in kol...
kak ilya dah lega dah..
e-in kat sna jgn nakai2 na..
jgn dok mintak byk bnda sgt...
huhu..cian abah...

haa..abah ckp
kelas e-in ada wat function ek?..dance?
hehehe..abah jadi date e-in ek?
so you going to dance with our dad isn't it?
tp kan..
abah xpndai menari la e-in..
seriusly...hehehe..
tp xpa..
treasure dis moment k?
menari ngan abah..mesti besh..
bkn suma org dpt menari ngan abah taw..
kak ilya pown xprnh lagik..
e-in ni kira bertuah la..

izrin aisyah...
i do miss u sooooooo muchh...

dia jwb,
"e-in pown rindu gak"
"depa suma buli e-in kat sni"

aku pown jwb,
"buli la depa balek.."
hahaha...

Dia jwb,
"kalaw kak ilya ada kan besh"

aku jwb,
"haish..jgn ckp cm tuh"
dah la ati aku rapuh mggu nie..
xtaw la pasai pa..
adoi..roboh lagik la tembok ayaq mata nie..
bderai lagik la...
adoiiiiiiiiiiiiiii.........
hahahahahahahhaa........

then..dia bsuara...
"huuu..kak ilya nanges ek"
"kak ilya dont cry"

smbil dok menahan sebak..
aku pown jwb...
"hmm...kalaw kak ilya boleyh terbang..dah lama dah kak ilya terbang pi kat e-in.."
"tiap2 ari.."

dia pown diam..
aku pown diam..
dua2 diam..
"ok..e-in nk kena letak dah nie..."

"ok..take care.."
"I LOVE YOU BDK KECIK"

"ok..i love u too kak ilya.."

n aku masuk tido awal ari nie..
haish..lara2..melara...........
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: