Preview

Tuesday, January 6, 2009

aku bkn cm tuh..

kau pernah bilang..
aku berubah...
ya, mmg...
aku mmg berubah...

aku mohon...
jgn kau fikir begitu...
bknnya aku lari dari hunkpa..
bkn aku sombong...
aku hnya mahukn ruang...
sperti seorang shbt aku katakan...
"kdg2..kita memerlukan ruang kita sndri"
utk tengok dan fikir...
aku mmg perlukan ruang...
ruang utk carik jln penyelesaian...
hmmmm......
biasalah...aku manusia....
punya masalah...suma mnusia punya mslh...
bezanya cuma mcm mana kita handle mslh tuh...

yep...mmg...
mmg skunk nie..
aku lari...
lari dari smua mslh...
LARI ja...tuh yg mampu aku buat...
sbb aku sndri xtaw mcm mna nk handle bnda nie...

maafkan aku...
kalaw sikap aku wat hunkpa xslesa...
angin aku xmenentu...
jgn slh faham...
tp....
aku maseh sama...
cuma...kapla otak ja xbtoi sket...
dun wori...
aku still pegang janji aku...

akhir kata...
maafkan aku..
aku maseh sygkan semua shbt aku...
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: