Preview

Monday, January 26, 2009

this is for u..healme...

healme..
Sorry..
i'm not the one for u..
sorry..
sumanya dah abes..
tamat..
xdak dah "KITA"..
hunk sndri tamatkan crita kita..
hunk xingt ka?

yep..
dluw aku mmg syg hunk..
tp tu DLUW....
dluw hunk yg byk bg aku smngt kan?
smpai la kita bjaya...
tp..tu suma xckop utk hunk kan?
hunk maw lebeyh dari tu..

aku taw aku bkn sapa2...
aku taw aku xdak rupa..
aku taw aku serba kekurangan...
aku ingt lagik SEMUA pa yg hunk kata kat aku...

"I'm sorry...i have someone else..someone special..someone better than u syg..she's perfect..sorry..i dont need u anymore...aku ngaku..mmg aku kapel dgn hunk sbb apa yang hunk ada..i know i can have it all when i'm with u...i can have it all...i'm sorry.."

simple kan?
mcm tuh ja hunk tggl aku kan?
tp sakit..
sakit hunk taw x..
aku mmg bodoh kan?
bodoh sbb sygkan hunk..
sedangkan hunk..
hunk xpnh syg kan aku..
xpnh ada pown syg tuh...
aku ngaku..
aku mmg sedeyh..
sedeyh sbb hunk tggl aku..
DAMN! I REALLY NEED U DAT TYM!
REALLY2 NEED U!
hunk tggl aku sorg2..

mmg cm haram kan?
hunk kapel ngan kwn bek aku sndri healme...
kwn bek aku...
aku xpnh slhkan dia..
walawpown sakit gila dia wat aku...
ngan sapa aku nk ngadu tym tuh..
suma hunk amek healme!
suma!
bodohnya aku kan?
sure tym tu hunk lompat2 gembira kan?
dpt kuaq dating ngan pompuan cantik...(kwn bek aku tu)
boleyh bg hunk sumanya...
hunk xpnh muncul dlm idop aku pown pas kita break..
aku pown xpnh brhrp hunk mai balek..
i got my own life...after u THROW ME OUT of ur life...
i got someone else too..
better than u...
although he's no longer here..
but THE LOVE we shared never fade out..
never gone...
I'LL LOVE HIM TILL I DIE!
there's no more space for u in my heart...
no more...
cant u see?
i'm nothing now..

aku xtaw pa dah jadi antara hunkpa dua...
i dun care..
n mmg pompuan tuh ada kol aku..
nangis2..crita pa hunk dah wat kt dia..
hmm...
mcm aku ckp td..
dia still kwn aku..
n hunk pown still kwn aku..
kalaw ikotkan hati aku nie..
maw ja aku gelak puas2..
tp..
aku phm situasi dia..
so..aku pown tenangkan dia..
tym tuh baru la dia nk mintak maaf ngan aku..
slhkan diri dia sndri..
ahh..
xkisahlah..
aku xmaw ckp psal pompuan tuh...

dah la tuh..
jgn carik aku dah..
xckop lagik ka?
aku dah lama maafkan hunkpa dua..
jgn riso la...
hunk still kwn aku...
pompuan tuh pown still kwn aku...
ada aku pnh brdendam?
xda kan?
walawpown hunkpa sakitkan ati aku...
xpa..
maybe slh aku gak kan?
tp xpa..
aku dah biasa..
selalu sgt dah mcm nie...
aku dah biasa..

dah la healme...
aku dah pnt...
leave me alone..
aku dah epi skunk...
aku ada kwn2 aku kat snie..
and aku bhgia ngan depa...
siyes aku epi...

i'm so sorry...
semoga hunk bhgia ngan idop yg hunk pilih..
dun forget dat we're still friends..
dats all i can give to u..
so long..
adioz
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

3 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
nuridrin said...

*hugs*
u know u have us, all.
although we might not be perfect,
but u are part of the circle.

~*anak abah*~ said...

thanx a lot kak ryn..
luv u!
luv u all..