Preview

Thursday, January 8, 2009

aite kamu...

huhu...
rindu kamu...
lama xceloteh ttg kamu...

kamu...
dah 2 hari aku xdpt tidor...
hehe...asek ngadap laptop ja...
klaw xlyn movie...bca novel...
haaaaa....kamu...aku dah beli buku tuh..
Harry Potter and The Half Blood Prince...
tp..belom abes bca lagik...
movie dia dah nk kuaq dah...
haaaaaaaaaa.....
ari tuh...aku kuaq ngan kwn aku g alor setar...
then trjumpalah satu buku nie...
The Memory Keeper's Daughter..
besh citer dia...sedeyh...
tp buku nie pown xabes bca lagik...
bca kerja la skunk ni kamu...
sem nie...smua subjek teras 4 jam kredit..
mati la aku...
mcm nk muntah dah...
baru blajaq 2 minggu...
huuuuuuuuu....
kamu...geng bilik studi sya ajak g jln2 kat langkawi...
mmg dah lama plan...
kebetulan plak ujung minggu nie...sya xdak kerja nk wat...
projek i batal...yesh!
green lite!
so sya ikot la...
ponteng SUKSiS...huhu...
xpa la...sekali sekala ja...
kan kamu?
hehe....

huhu..kamu....
I missed u SOOOOOOOOOOOOOOOO MUcH!
Love u!
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: