Preview

Monday, January 5, 2009

aku cuba bhgiakan semua...

aku mnusia biasa...
xda kelebihan..
byk kekurangan...
maafkan aku kiranya xdpt berikan bhgia...
akan aku cuba puaskan smua...
akan aku cuba buat smua tersenyum...
lakarkan hanya lukisan indah di hati mu...
nnt bila aku tiada lagi di sisi...
sekurang-kurangnya...
maseh ada serpihan kenangan yg terpahat di hati smua...
xbyk...tp sedikit pown jadilah...
maafkan aku wahai shbt2 smua..
aku hnya manusia biasa..
tidak mampu puaskn smua...
tidak mampu wat smua bhgia...
tp aku akan cuba...
ni janji aku...
buat semua shbt...
TERIMA KASIH...

takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

3 comments:

nuridrin said...

*peluk ilya*
sayang dia!

Anonymous said...

it's ok...
ada masa kita perlu ruang sendiri...
kalau x dpt membahagiakan smua...
kami faham~

~*anak abah*~ said...

thanx a lot guys...
huhu..