Preview

Wednesday, January 7, 2009

tlg dgr...

kau dgr x?
aku sdg menangis...
kau dgr?

makin ari...
makin sakit kat dlm ni...
aku dh cuba ilangkan sakit nie...
tp...
xpnhnya hilang...

tlg dgr...
tlg aku merayu...
sakit ni...
sakit sgt...

tlg jgn tgglkan aku...
hanya kamu kekuatan aku...
tlg la...
jgn tgglkan aku...
hanya kamu yg aku ada disini...

kekuatan aku adalah kamu...
semua keluarga...
semua shbt...
KEKUATAN AKU ADALAH KAMU...

Tuhan...
tlg ilangkan sakit nie...
tlg la...
aku xthn...

tp..
utk mereka...
utk abah..mak...tok..cik..adek2...keluarga ku...
utk shbt2 ku...
aku sggop bertahan...

tggungjawab aku belom selesai...
kau bantulah aku tuhan....
hanya kau saja yg lebeh faham apa yg ada di sni...
hanya kau yg tahu...
dan kau lebeh taw apa yg terbaek buat aku...
Aku berserah...
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: