Preview

Tuesday, January 13, 2009

aku janji

luka di hati mu...
aku cuba ubati...
aku janji...

bahagiakan kamu sedaya upaya aku...
akan aku cuba bhgiakan...
aku janji....

melakar senyuman...
semanis yg mungkin...
akan aku cuba lakarkan...
aku janji...

membuat kau dan kau ketawa sehingga air mata menitis...
membuat kau dan kau ketawa sehingga perut kau senak bernafas...
akan aku cuba lakukan...
aku janji...

kawan..
sahabat...
aku xprnah berpegang kepada sebarang teori atau analisis dlm menjalinkan persahabatan...
aku hanya aku...
punya kekurangan...
tidak sempurna...
aku hanya ILYA FATEHAH BINTI AZIZAN NASHRIBY...
yg serba kekurangan...
aku hnya mahu berkawan...
ramai dan bknnya satu...
kerana kamu-kamu semua lah mewarnai hidup aku yg kosong...
yg putih tidak berwarna...
tp...
dgn adanya kamu-kamu semua...
bkn hanya hitam dan putih...
semua warna aku ada...
SEMUA...

kawan..
sahabat...
dan aku hanya mahu kamu menerima aku seadanya aku...
dan aku menerima kamu seadanya kamu...
seandainya aku pernah melukakan hati kamu dan kamu semua...
maafkan aku...
bkn sadarku melukakan kamu...
dan aku sedar...
aku bknnya kawan yg baik buat kamu semua...
kerana aku hanya aku...
hanya aku...
tp sperti yg aku janjikan...
aku akan cuba...
cuba mnjadi yg terbaik..
sblom mata aku tertutop rapat..
sblom jantung aku berhenti berdegop...
sblom aku tiada lagik di sisi kamu-kamu semua...

sekali lagi...
maafkan aku...
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: