Preview

Thursday, December 3, 2009

berkaitan kah?

mcm berkaitan plak..
elok ja abg ain ngan terlo usik aku..
adek aku plak kena..
hmm..

situasi kejadian..
di minden height..
dia kata dia ngah dating ngan balak dia
tgk org men bola..
siang hari..
dekat2 nk ptg or senja kowt..
[sapa swuh berdating time tuh kan?]
heheh..

tgh syiok berdating..
tetiba adek aku trdgr bunyi cakar2 or ketuk2..
berdekatan ngan tmpat dorunk berdating..
so, adek aku yg mulutnya sgt la terbuka...
dengan selamba nya tegur..
"dgr x?"
balak dia tros terdiam..
dalam hati panas ja ngan adek aku nie..
balak dia wat xtaw ja..
"hunk pekak ke? dengar x bunyik tuh?"
utk mendiamkan adek aku tuh..
balak dia baling benda..
lighter kalaw xslh aku..
then swuh dia g amek..
adek aku agak geram dgn tindakan balak dia tuh..
xsemena-mena baling lighter
then swuh dia plak g amek..
dah la jauh..
dia membebel..

masa dia g amek tuh..balak dia follow dr blkg..
tarik dia tros blah dari tmpt tuh..
adek aku agak pening ngan tindakan balak dia..
elok ja dorunk blah..
ada bunyik gelai hilai tawa yg sgt keriangan..
mmg mngilai lah..
bnda tuh cm sronok ja adek aku ngan balak dia blah..
maken kuat dia mngilai..
adek aku ckp lah..
smpai meremang bulu roma..
pastuh dua2 bukak langkah seribu..
huhu..

adek aku ckp
"naseb bek dia xtunjuk muka dia..huhu"
balak dia jwb
"ala..huhu..kalaw dia tunjuk pown, ily tetap paling cantik"
hahahaha...
bila dgr adek aku crita kan, the main point is...
adek aku nie, nk gtaw aku..BALAK DIA PUJI DIA CANTEK LAH~

hahahahahahahahahaaha..
yola ily atiqah,kamu mmg cantik menawan..
tgklah kakak dia siapa kan?
nak jugekkkkk~
hehe

sekian
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: