Preview

Wednesday, December 9, 2009

sore throat + flu + cough = really bad fever

sore throat on 7 december..
really bad one..
nk telan air liur pown seksa..
ptg tuh tros selsema mnyerang..
rimas aku...

esoknya..
alamak..
demam plak..
dah agak nk demam..
bulan doblas nie..
dua kali demam serang aku..
dah ar ptg tuh dah janji nk men futsal..
arghh..
xda2..
men tetap men...
walaupown poket gua sudah pokai...
ada 20 hengget ja..
xpo la..
for the love of the game..
sanggop korban apa saja..
hahahahah...

balek men singgah makan dluw..
then baru la balek..
amek..
trlantar atas katil ja mlm tuh..
hahaha..
tp xngantok pown..
letih ja..
seperti biasa..
rutin aku..
sembang dengan along smpai dia mau tidur..
hehe..
"RINDU KAMU ALONG!"

baru la aku pasan..
mesej inbox aku dah melebihi 3 ribu..
baru la gagah delete semua..
semua penuh dengan mesej along ku yang tercinta..
along nama kamu memenuhi ruangan inbox ku..
penawar rindu kala malam ku..
hahahaha..
jiwang x?

hari ni..
tanggal 9 disember
demam dah kebah..
tinggal batok ja la yang xmau ilang..
sempot aku kejar bola..
men futsal lagi..
kali ni healme belanja aku..
mekasyeh!

"Khalid jaga hunk..
hunk gelakkan aku eh..
xpa2..tgk ar!"

"healme..sori xsngaja..
salah sasaran..hehe"

"boy! pehal kau arini?
kepit ja lari????..hahaha"

yg laen2..mekasyeh naa!
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

2 comments:

syg n rindu kamu said...

hahahahaha..
rutin ya tiap2 ari msj ngan aku..
hahaha..
tq na jd peneman malamku..

ang xtau..aku ni sat2 ja kna delete msj dlm hp..
sbb hp celcom kn dpt simpan sket ja..
cpt ja dia penuh..
suma msj smpn dlm memori otak aku je la..
konfem xlupa..hehehe

moga cepat sembuh ehh..

p/s: sian healme..hahahaha..wrong tyme

~*anak abah*~ said...

padan muka dia..hahahaha..
kesian tp sedap!!