Preview

Thursday, December 3, 2009

usik beta eh?

hmm..
arinie..
aku bangun agak lewat sket..
hahaha..tido lmbt sgt smlm..
nie suma gara2 abg ain ngan terlo..
siot toi depa dua ekoq tuh..

dah la aku sorg2 ja smlm..
depa crita antu plak kat aku..
arghhh..

crita abg ain dpt from junior kitorg..
dalam bentuk microsoft word..
canggeh toi..heheh~
jgn mrh eh..huhu

critanya :
pasal kisah aisyah..
aisyah dirogol bergilir-gilir..
and gmbr dia depa amek..
sebelum dia kena bunuh..
dia ada kata "sapa yg tgk gmbr dia xkn selamat"
huhu..then suma mangkok hayun tuh bunuh dia...
and campak mayat dia dlm sungai..

xtaw la scr kebetulan ataupun x..
smua yg rogol dia tuh terlibat dlm kmlngan..
aku xpasti smua mangkok hayun tuh mati ka x..
tp yg pasti salah sekor dari mangkok hayun tuh mati..
tertusuk dek dahan pokok yg depa langgar..
[pdn muka dorunk]

then, abg ain ckp..at da last page
ader gmbr mayat asiyah tuh..
alamak..
kalaw aku.
terus teranglah aku ckp..
aku xnk tgk..
huhu..

dorunk kira brani gak la tgk..
walawpun curik2 tgk..
aku xmaw tgk lgsg..
hahahaha..
mekasyeh la eh..
kalaw boleyh elak..
aku mmg xmaw tgk.

mlm smlm aku tidoq mmg xaman..
bunyik sket ja..
aku tjaga..
aku siap ltk al quran lagik sblh aku..
dlm ati "cptlah muncul pagi"

huhu...
mmg nk kena mreka berdua nie..
jaga hunkpa!
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: