Preview

Friday, December 25, 2009

si budak denai

berlari
mahu hilangkan stress
jantung laju berdegup
memusnahkan semua virus stress yang ada
makin laju
makin pantas

puas..
dua pusingan

pusingan terakhir
sapaan dia
si budak denai
malangnya
telinga ku bergema kuat lagu
"Taking back my love"

hanya sempat ku renung matanya dia

"mamat ni bercakap dengan aku ka?" bisik hatiku

dipandangnya aku
senyum

makin laju dia berlari
kejar dia? tak mampu..
asek saja dia menoleh kebelakang
selalu..entah kenapa

tiba-tiba dia berhenti
perlahan aku berhenti disisinya dia

"ada tegur saya td? sorilah..saya xdgr" tegur ku

"oh, xpa..saya dah agak dah..sori ganggu awak" balasnya

"oh..xpa..pergi dulu eh,hati-hati" balasku

ada muncul satu rasa ketika itu
cuma aku tak pasti apakah rasa itu
pelik

si budak denai
insyaALLAH
jumpa lagi
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

3 comments:

dilahalida said...
This comment has been removed by the author.
dilahalida said...

si jejaka denai
yg ni lg seswai ok
ish, ni yg x sabar nk p denai ni
xpa, next time
hrp2 dpt jumpa dia
dun wory
x rampas
nk tgk ja~

~*anak abah*~ said...

ceyh..
ameklah...
hahahaha