Preview

Saturday, December 5, 2009

lalala..

mcm biasa..
pagi nie..
pekena bihun sup + teh ais..
mmg rutin aku tiap2 ari mggu kalaw balek penang..
xpernah nya aku bohsan dengan bihun sup n teh ais dia..
aku dh prnh try nk tukar menu laen..
tp last2, kaki aku benti kat kedai tuh jugak..
hmm..

slalunya lepas mkn pagi aku akan lepak mana2..
tp ari nie..
aku xdak mood lgsg nk lepak..
so balek tros umah..
tgk tv..heheh..The Biggest Loser Asia..
pastuh..aku dah mula bosan..
pa eh yg leyh aku wat tanpa melaburkan duit yg bnyk???
hahaha..[pokai beb skunk]
pastuh..aku trpndang bdk2 nie..
si wani ngan izrin..dok ngadap laptop..
haish..kecik2 lagik dah mngadap laptop..
si wafiy ngan yani ngah mngadap komik..
aiman? haha..dari td ngadap game..
dari balek mkn pg td..
hmm..
aku? aku dok pkir nk wat apa..
last2..aku ajak dorunk..
"oit, bbdak..nk ikot x kak ilya pi jln2?"

si wafiy.."pi mna?"

aku.."men tepi laut?"

si yani.."aku nk pi!"

yes..ada pengikut..

aiman.."jom..nk tgkp ikan belacak"

izrin & wani.."jom2"

so semua p..

nie lah hasil yg aku dpt..

hahaha..
xda pe sgt pown..
janji terbuka gak minda dorunk nie..





aktiviti diatas..
bbdak nie ngah lwn baling batu..
sapa baling plg jauh..dia mng..
juara dia..wafiy syafiqah!
hahah..nmpk ja kurus dak nie..
tgn kuat!
pastuh..aktiviti carik sepah n kerang..
aku join skali..
so xdop la gmbr..
besh!!!!!

lwt ptg gak balek..
dari 4.45 lepak..smpai 6.30..
huish..pnt lyn karenah sorg2..
tp besh..siyes besh!
nnt kita hang out lagik eh dak2..
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: