Preview

Sunday, April 26, 2009

26 april 2009

test BM..
alhamdulillah boleyh la jwb..
cuma aku lemah bahagian tatabahasa ja..
part tu aku slow sikit..

hmm..aku jwb 1 jam stgh ja..
sama la ngan cepot ngan king..
hehe..adi dia amek masa lama skit..
so, kami bertiga tggu la dia..
1st time aku jwb exam kat matrik arau..
hmm..dah abes jwb..
perot pown dah meraung-raung kelaparan..
nk pi mkn la hehe..
tp..

huhu..
BAM!
something happened..
dlm beberapa detik ja..
semua diam..

Ya Allah,
pa dah jadi?
Ya Allah,
aku nmpk org terbang ke?

Pak Cik!
tlg la bangun..
tlg la bangun pak cik!


suspen!
jantung aku..
degup laju...............................................

aku pening..
hospital..
darah..
polis repot..
tp aku kena kuat..
utk yang laen...

huhu..
alhamdulillah..
semua ok..
pakcik pown ok..
yang berempat ni pown ok..
cuma kereta ja xok..
cian kereta..
huhu...
xpa..
kereta kuatlah ek!
kamu, yang memandu..
kuat dan tabah la ek
aku dan kawan2 lain ada di sini di sisimu!
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

2 comments:

oToUsAN~ said...

hidup che 'ad!!!!
Hidup!!!

~*anak abah*~ said...

hahahaha..
HIDUP!