Preview

Sunday, April 5, 2009

haish...xphm

tanya hati:
asal hunk nie ilya?
asek tido ja...

jwb ilya:
ntah..aku pun xtaw..

tnya hati:
hunk nie...
bwk istighfar..
bwk mngucap...
awat ntah nie?

jwb ilya:
kalaw boleh kan hati..
aku mau tidur tros..
xmaw bangun..
cari tenang, tp jumpanya blom...
tp, bahagia aku dah jumpa..
aku dah ada abah dekat dgn aku..
mak..pown ada...atikah, yani, e-in..
tok, cik,aiman...
kwn2 aku...
semua la..
tp..
aku serabot la skunk..
serius...
aku serabot sgt..
aku sesak..
aku rimas..
haish xtaw la..
aku xmaw abah ngan mak aku tgk aku cm nie..
serabotnyaaaa anak abah nie...
huhu...serabotla bah.......
serabotttt...

jwb hati:
ilya..
sbr..huhu..
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

2 comments:

~L~ said...

aku setuju....
aku pon ade msalah same....
nk wat cane erk....

~*anak abah*~ said...

ntah L..
aku pown ngah carik jwpn..
hmmm...