Preview

Saturday, April 25, 2009

al-kisah BAS

baru abes jwb reaction..
hahaha..ternyata kapla otak aku mmg cikai..
huhu..nk kena upgrade lagik..
hahahahaha..xpa2 aku upgrade thun depan..
haish la naseb, soklan yang aku target xmasok..

balek jwb test nek bus..
naseb xbek..
ramai la plak..
hmm..so kena la berdiri..
tgh dok syiok berborak ngan kwn aku ni..
tetiba ja..
pak cik bus tu brek!

Ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttt...........

berhenti tros..
STOP!
aku ngah berdiri..
aduyai..
naseb xbek lagik..
melayang ke lantai la aku..
jatuh terbaring..
hahahahahahaha...
yang kawan aku tersangkot kat kerusi..
kalaw dia xtersangkot..
pakai..
semua men rugbi la dlm tuh..
hempap menghempap antara satu sama lain..
sedap punya...

mula2 rasa sengal2 kat kaki ja..
tp kan,
lama2..
dari tgn smpai ke kaki sengal..

hahaha..haish la naseb

p/s: 1st tym aku melayang dalam bus.. siot sakit gila!
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

No comments: