Preview

Tuesday, April 7, 2009

belum puas

aku mahu pulang lagi..
jenguk abah...
cium tgn dia...
lihat dia...
aku belum puas...
aku mahu lupa semua..
aku mahu ada disisi abah..
dengar dia bicara...
dengar dia berjenaka..
abah, ilya masih belum puas bersama abah

aku mahu pulang lagi..
jenguk mak...
cium tgn dia..cium pipi dia...
lihat dia...
aku belum puas lagi..belum puas..
aku mahu lupa semua..
aku mahu ada dengan mak..
aku mahu teman dia shopping..
aku mahu teman dia ke pasar...
aku mahu teman dia hiking..
mak, ilya masih belum puas bersama mak..

aku mahu pulang lagi..
jenguk anak2 monster tuh kat umah..
ATIKAH, YANI, IZRIN!
I love u...
kak ilya xpuas lagik nie...
FITRAH, aku rindu kamu juga...

aku mahu pulang lagi...
mau main dengan aiman..
penghibur hati ku..
pengubat lara di hati...
MUHAMMAD HAZWAN AIMAN!
i miss u!

aku mahu pulang lagi,
jenguk cik...
mahu teman dia kemana-mana saja yg dia nk pergi..
mahu semakkan dapur kesayangan dia...
rindu lihat dia membebel setiap kali aku semakkan dapurnya...
rindu lihat dia bebel setiap kali aku semakkan umahnya...
huhu..rindu!
cik, ilya rindu

dan yg terakhir..
utk buah hati pengarang jantung aku...
tok kiah tersayang..
aku mahu pulang jumpa tok...
aku belum puas....
cucumu, ILYA FATEHAH AZIZAN NASHRIBY nie....
rindu sgt2 dengan tok...
rindu tok belai rambut ilya...
sampai la ilya terlena..
ilya mau rebah dalam pangkuan tok lagi...
ilya mau tidor dalam pangkuan tok lagi..
ilya rindukan kucupan sakti tok yang mampu hilangkan semua beban dalam kepala ilya...
kucupan sakti yang tok selalu berikan didahi nie..
ketenangan yg aku cari ada dengan mu tok..
tok..
maaf..cucumu nie..jht..degil..
tp, tok masih syg kan ilya..
huhu..
tok..
i love you..

aku belum puas..
aku mahu pulang...

(crying)
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

2 comments:

~L~ said...

huhuhuhu....
jgn la cmtu weh....
sedey je tu....
aku pon nk gak wat bnda same....
niway aku paham prsaan ko.....
kite kne K.U.A.T.....
huhuhu....

~*anak abah*~ said...

aduyai L..
aku rasa cm nak balek ja..
hahaha..
mls dah nk blaja