Preview

Thursday, April 9, 2009

bring it back to me..

kepada seorang sahabat..
yang aku calarkan hatinya..
maafkan aku..

walaupun aku calarkan hati hunk..
hunk tetap mau tolong aku..
nasihat aku...
keep me right back on track..
u r right..
i am not who i am..
i am being someone else..
i am being cruel..
i am being selfish..
and..
i do let u down..
i do make u sad..
kan?
tapi...
hunk ttp kat sisi aku..
perhatikan aku..
hunk slalu tanya kenapa?
nk aku share dgn hunk..
tp..sbnrnya...aku kelu..
bkn aku xnk bgtau..
aku kelu..
bkn aku xappreciate hunk or something..
tp..
aku juz xnk nyusahkan sesapa..
especially u n others too..
but i jus wan u to know that..
sejujurnya...
aku rasa selamat bila hunk ada ngan aku..
i'm safe..

ketahuilah wahai sahabat..
aku dah gila skunk nie..
cuba cari aku yg dulu..
cuba cari siapa aku..
kekuatan aku sudah hilang..
tp,
utk kau sahabat..
aku cuba cari sedaya upaya aku..
i promise!
takkan baca jerrrrrr...komen sket...tq~hehe

3 comments:

nadia said...

huhu..
u should be stronger than the world u face..
kawan seikhlasnye..

~L~ said...

huhu....
aku rase aku bkn la org yg hunk mksudkan....
hehehe....
tp xpe....
aku kwn hang gak....
so hang jgn riso....
hehehe....

~*anak abah*~ said...

hahaha..
mekasyeh!